You are currently viewing A doua opinie medicală

A doua opinie medicală

A doua opinie medicală oferă pacienților posibilitatea de a se asigura că diagnosticul primit este corect. Dr Cezar Bețianu oferă o a doua opinie medicală online pentru RMN, CT, PET, radiologie, ultrasunete sau mamografie.

Ce este o a doua opinie medicală în radiologie și imagistică medicală?

O a doua opinie în radiologie și imagistică medicală reprezintă reinterpretarea examinărilor medicale precum RMN sau CT.  A doua opinie medicală ajuta la reducerea riscului de erori medicale minore sau majore, care pot apărea din mai multe motive. Acestea pot fi lipsa de experiență cu o anumită afecțiune sau lipsa de minuțiozitate în examinarea anatomiei.

Care sunt afecțiunile pentru care pot solicita o a doua opinie medicală?

Dr Cezar Bețianu are o experiență vastă în diagnosticul imagistic al afecțiunilor maligne la nivelul întregului corp, inclusiv cerebral, dar și al afecțiunilor benigne.

Serviciul de second opinion oferit de Dr Bețianu include o gamă largă de zone și organe din corp precum pulmonară, ginecologică, mamară, pancreatică, hepatică, gastrointestinală, musculo-scheletică și sportivă, prostată, etc.

Tipuri de investigații pentru care poți solicita second opinion:

• RMN abdomen superior, pelvis, cerebral, întreg corpul
  • CT torace, cerebral, întreg corpul, angio
  • Radiografie
  • Mamografie
  • PET CT

Cum poți obține o a doua opinie de la Dr Cezar Bețianu?

Pași pentru obținerea unui second opinion sau a unei a doua opinii medicale online de la Dr Bețianu constau în:

-descărcare și arhivarea imaginilor într-un fișier de tip zip;

-încărcarea acestuia pe site-ul we transfer;

-trimis prin e-mail la adresa dr.cezarbetianu@gmail.com;

-la primirea linkului veți primi informații despre cost și plata;

-după efectuarea plății Dr Bețianu va descarcă imaginile și veți primi un raport prin e-mail.

Ce conține raportul de second opinion?

Dr Cezar Bețianu este unul dintre cei mai buni medici radiologi, cu o experiența vastă în diagnosticul afecțiunilor maligne. Dr Bețianu oferă pacienților un raport detaliat, informativ și definitiv (când este posibil) cu constatările acestuia. De asemenea, poate compara investițiile curente cu alte examinări anterioare și va face recomandare specifică pentru cursul de acțiune ulterioară sau examinarea ulterioară.